inspektor
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego Powiatu Ziemskiego Suwałki
Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektor do spraw organizacyjno-administracyjnych PINB
16-400 Suwałki ul. Świerkowa 45 lok. 45
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
obsługuje sekretariat
prowadzi kancelarię ogólną i archiwum zakładowe
prowadzi księgi ewidencyjne wymagane ustawą Prawo budowlane
prowadzi rejestry określane w instrukcji kancelaryjnej
prowadzi sprawy pracownicze
redaguje krótkie pisma na polecenie Powiatowego Inspektora w celu wsparcia bieżącej pracy Inspektoratu
prowadzi sprawozdawczość GUS
Warunki pracy
praca wymagająca kontaktu z ludźmi
praca administracyjno-biurowa
obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie
przyjmowanie interesantów
praca w poniedziałki do godziny 18 (dyżury)
siedziba inspektoratu znajduje się na parterze budynku, budynek dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową; brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącucm i głuchoniemym
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
niezbędne
wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy
doświadczenia zawodowego
pozostałe wymagania niezbędne:
Posiadanie obywatelstwa polskiego
Korzystanie z pełni praw publicznych
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
znajomość ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego, Prawo budowlane, o ochronie danych osobowych
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
CV i list motywacyjny
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Dokumenty należy złożyć do: 2025-05-13
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego Powiatu Ziemskiego Suwałki
ul. Świerkowa 45 lok. 45
16-400 Suwałki
Data aktualizacji: 2025-04-29
Rodzaj umowy: Na czas nieokreślony
Rodzaj pracy: Pełny etat
Minimalne doświadczenie: 1 rok
Wykształcenie: Wyższe licencjackie
Ilość wakatów: 1
Miejsce: | Suwałki, podlaskie, |
---|---|
Nazwa firmy: | BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna |
Nazwa stanowiska: | inspektor |
Więcej na stronie www: |
Kontakt z ogłoszeniodawcą
Nr ogłoszenia: 71670
Informujemy, że oferta pracy pochodzi z serwisu InfoPraca.pl
APLIKUJ NA STANOWISKO »Dodano dnia:
Ilość wyświetleń: