inspektor
Komenda Miejska Policji w Białymstoku
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektor do spraw obsługi sekretarsko-biurowej w Wydziale do walki z Przestępczością Przeciwko Mieniu Komendy Miejskiej Policji w Białymstoku
15-369 Białystok ul. Bema 4
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
ewidencjonowanie pism wpływających i wychodzących z Wydziału, prowadzenie dzienników: korespondencyjnych, telegramów, podawczych; wykazów doręczeń przesyłek oraz innych rejestrów i ewidencji pomocniczych w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentacji w Wydziale,
kompletowanie i sprawdzanie dokumentacji, przygotowywanie protokołów i przekazywanie akt spraw ostatecznie zakończonych do Archiwum w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentacji,
kompletowanie oraz przedkładanie dokumentów oraz korespondencji do podpisu i dekretacji Naczelnikowi Wydziału w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentacji w Wydziale,
odbieranie telefonów i osobiste udzielanie informacji o prowadzonych postępowaniach, w razie potrzeby łączenie rozmów z przełożonym, bądź pracownikami Wydziału w celu wsparcia współpracowników i zapewnienia właściwego obiegu informacji,
prowadzenie ewidencji czasu pracy: list obecności, kart ewidencji czasu pracy pracowników cywilnych wydziału oraz rejestru wyjść w godzinach pracy w celu umożliwienia sprawowania przez przełożonego nadzoru nad stanem obecności,
prowadzenie podręcznego Archiwum Wydziału w celu przechowywania akt spraw ostatecznie zakończonych przed oddaniem do Archiwum KMP w Białymstoku.
Warunki pracy
Pracownik wykonuje czynności o charakterze statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze. Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, prowadzenie rozmów telefonicznych, praca w podstawowym systemie czasu pracy od godziny 7:30 do godziny 15:30, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym. Stanowisko zlokalizowane w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Stanowisko usytuowane na piątym piętrze budynku. Do budynku wejście usytuowane jest na niskim parterze, ze schodami. Wewnątrz budynku jest winda.
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane. Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie tych dokumentów, sporządzone lub poświadczone przez tłumacza przysięgłego.
Imienne listy kandydatów/kandydatek, zakwalifikowanych na test pisemny (I etap naboru), ze wskazanymi terminami zgłoszenia się na test pisemny zostaną zamieszczone na stronie internetowej KMP w Białymstoku, w BIP, w zakładce "wolne stanowiska pracy w SC".
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
niezbędne
wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy
doświadczenia zawodowego
pozostałe wymagania niezbędne:
W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 roku do dnia 31 lipca 1990r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa z lat 1944 -1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatów/kandydatek urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
Znajomość przepisów regulujących pracę kancelaryjno – biurową, ustawy o Policji
Umiejętność obsługi komputera,
Posiadanie obywatelstwa polskiego
Korzystanie z pełni praw publicznych
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
CV i list motywacyjny
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli poufne lub zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w celu wydania poświadczenia bezpieczeństwa
oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/ł współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 – 1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2025-10-20
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Komendant Miejski Policji w Białymstoku
ul. Bema 4
15-349 Białystok
Data aktualizacji: 2025-10-14
Rodzaj umowy: Na czas nieokreślony
Rodzaj pracy: Pełny etat
Minimalne doświadczenie: 1 rok
Wykształcenie: Wyższe licencjackie
Ilość wakatów: 1
Miejsce: | Białystok, podlaskie, |
---|---|
Nazwa firmy: | BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna |
Nazwa stanowiska: | inspektor |
Więcej na stronie www: |
Kontakt z ogłoszeniodawcą
Nr ogłoszenia: 76075
Informujemy, że oferta pracy pochodzi z serwisu InfoPraca.pl
APLIKUJ NA STANOWISKO »Dodano dnia:
Ilość wyświetleń: