INSPEKTOR DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH W ZESPOLE DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH
Numer oferty: StPr/25/0439
Obowiązki:
/Ogłoszenie nr 152058/
Osoba na tym stanowisku:
1. Nalicza wynagrodzenia dla pracowników i zleceniobiorców, sporządza listy płatnicze i prowadzi karty wynagrodzeń przy użyciu programu komputerowego.
2. Przygotowuje i kompletuje na bieżąco dokumentację dotyczącą zasiłków wypłacanych ze środków ZUS (opiekuńcze, chorobowe, wypadkowe, macierzyńskie, świadczenia rehabilitacyjne) oraz wynagrodzeń ze środków zakładu pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
3. Rozlicza na bieżąco potrącenia od wynagrodzeń wynikających z list płac i rozlicza płace według budżetu zadaniowego.
4. Sporządza informacje o osiągniętych przychodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy i przekazuje je w terminach określonych ustawą o podatku dochodowym od osób fizycznych do Urzędu Skarbowego, pracownikom i zleceniobiorcom.
5. Prawidłowo nalicza i rozlicza składki ZUS zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
6. Przygotowuje przelewy w systemie bankowości elektronicznej oraz wykonuje czynności związane z obsługą elektronicznego systemu bankowości.
7. Terminowo i rzetelnie sporządza sprawozdania budżetowe, statystyczne oraz inne wynikające z zakresu czynności.
8. Prowadzi na bieżąco analityczną ewidencję magazynową zespołu 3, terminowo i prawidłowo rozlicza inwentaryzację w zakresie kont zespołu 3.
9. Kompletuje i sprawdza dowody magazynowe, rozchody materiałów osób wykonujących czynności zlecone, rozliczeń paliwa pod względem formalno- rachunkowym.
Wymagania:
Wymagania konieczne:
Wykształcenie:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomia, zarządzanie zasobami ludzkimi, finanse i rachunkowość
Pozostałe wymagania:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE: wykształcenie: wyższe ekonomia, zarządzanie zasobami ludzkimi, finanse i rachunkowość; staż pracy: co najmniej 1 rok pracy w zakresie prowadzenia kadr i płac lub w księgowości; bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, systemu ubezpieczeń społecznych, podatków, finansów publicznych i rachunkowości; znajomość ustawy o służbie cywilnej i przepisów wykonawczych; umiejętność interpretowania i stosowania obowiązujących przepisów oraz analitycznego myślenia; dokładność, rzetelność, systematyczność; umiejętność pracy w zespole; umiejętność obsługi komputera (środowisko WINDOWS, WORD, EXCEL); posiadanie obywatelstwa polskiego; korzystanie z pełni praw publicznych; nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów- nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r. WYMAGANIA DODATKOWE: doświadczenie zawodowe- praca w jednostce budżetowej; przeszkolenie w zakresie rachunkowości budżetowej.
Miejsce pracy: Nowogrodzka 160, 18-400 Łomża, powiat: m. Łomża, woj: podlaskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Staż pracy: lata: 1
Wymagane dokumenty: * DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE:- CV i list motywacyjny.- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia.- Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe.- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944- 1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.* DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE:- Kopia dokumentu potwierdzającego przeszkolenie w zakresie rachunkowości budżetowej,- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.* Dokumenty należy złożyć w terminie do: 03 czerwca 2025 rokuW formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 152058", na adres: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Łomży, ul. Nowogrodzka 160 , 18-400 Łomża * Miejsce osobistego składania dokumentów to Sekretariat PIW lub skrzynka pocztowa umieszczona przy wejściu do budynku. * Decyduje data: wpływu oferty do urzędu.* DOSTĘPNOŚĆ: Urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Jako osoba niepełnosprawna nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu - nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.* DODATKOWE INFORMACJE: Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie, jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia. Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów. * Postępowanie rekrutacyjne jest dwuetapowe: I etap - weryfikacja dokumentów, II - etap weryfikacja wiedzy i umiejętności niezbędnych do realizacji zadań.* Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 4862******* Szczegółowa informacja o naborze nr. 152058 (wraz z klauzulą dotyczącą przetwarzania danych osobowych) -znajduje się na stronie: http://www.piw.lomza.pl/index.php/praca-w-inspektoracie/
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres www: http://www.piw.lomza.pl/
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Data aktualizacji: 2025-05-21
Rodzaj umowy: Na czas określony
Rodzaj pracy: Pełny etat
Minimalne doświadczenie: Bez doświadczenia
Wykształcenie: Bez wykształcenia
Ilość wakatów: 1
Miejsce: | Łomża, podlaskie, |
---|---|
Nazwa firmy: | Centralna Baza Ofert Pracy |
Nazwa stanowiska: | INSPEKTOR DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH W ZESPOLE DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH |
Więcej na stronie www: |
Kontakt z ogłoszeniodawcą
Nr ogłoszenia: 71984
Informujemy, że oferta pracy pochodzi z serwisu InfoPraca.pl
APLIKUJ NA STANOWISKO »Dodano dnia:
Ilość wyświetleń: