KSIĘGOWA/Y

KSIĘGOWA/Y Jedwabne - Zdjęcie 1
KSIĘGOWA/Y
Cena: Brak

Numer oferty: StPr/25/0884
Obowiązki:
BURMISTRZ JEDWABNEGO OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE W URZĘDZIE MIEJSKIM W JEDWABNEM
Wolne stanowisko urzędnicze: Księgowa/y. Główne obowiązki: Prowadzenie spraw związanych z rachunkowością, zobowiązaniami podatkowymi i ubezpieczeniami Ośrodka Pomocy Społecznej w Jedwabnem, prowadzenie gospodarki finansowej jednostki zgodnie z obowiązującymi zasadami oraz ustawą o finansach publicznych, w tym w szczególności:
1. prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej jednostki budżetowej Ośrodka Pomocy Społecznej w Jedwabnem w programie komputerowym oraz okresowe uzgadnianie z odpowiednimi kontami syntetycznymi,
2. dokonywanie wstępnej kontroli dowodów księgowych pod względem formalno - rachunkowym,
3. dekretowanie dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującą klasyfikacją budżetową oraz zakładowym planem kont,
4. przygotowywanie dokumentów księgowych Ośrodka Pomocy Społecznej w celu zatwierdzenia do realizacji,
5. należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów księgowych,
6. terminowe, rzetelne i zgodne z przepisami sporządzanie sprawozdań budżetowych Rb-27S, Rb-27ZZ, Rb-28S, Rb-50W, Rb-N, Rb-Z, Rb-ZN i Rb-UZ (miesięcznych, kwartalnych i rocznych) dla Ośrodka Pomocy Społecznej w Jedwabnem,
7. sporządzanie bilansu, rachunku zysków i strat, zestawienia zmian w funduszu i informacji dodatkowej Ośrodka Pomocy Społecznej w Jedwabnem,
8. weryfikacja aktywów i pasywów Ośrodka Pomocy Społecznej niepodlegających spisowi z natury i potwierdzenie sald,
9. rozliczanie inwentaryzacji składników majątkowych Ośrodka Pomocy Społecznej,
10. sporządzanie przelewów bankowych za rachunki i faktury, naliczonych składek do ZUS, VAT oraz zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych dotyczących Ośrodka Pomocy Społecznej w Jedwabnem w programie INTERNET BANKING,
11. prowadzenie ewidencji środków trwałych, pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych Ośrodka Pomocy Społecznej w Jedwabnem,
12. kontrola podatników VAT na tzw. białej liście oraz kontrola faktur pod względem obowiązku zapłaty w MPP,
13. opisywanie pod względem merytorycznym faktur dotyczących działalności danego referatu, zgodnie z zakresem czynności,
14. wprowadzanie i ewidencjonowanie opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
15. obsługa programów i systemów informatycznych związanych z zajmowanym stanowiskiem pracy, m.in.: RESPONS autorstwa firmy: ZETO SOFTWARE, EDICTA,
16. prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z zakresem powierzonych obowiązków, zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjną,
17. wykonywanie innych czynności na polecenie burmistrza lub kierownika referatu.
Wymagania:
Wymagania konieczne:
Wykształcenie:
wyższe (w tym licencjat)
średnie zawodowe 4-letnie
średnie zawodowe
średnie branżowe
średnie ogólnokształcące
Pozostałe wymagania:
Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie (o stanowisko ubiegać się mogą również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych),2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,3) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie średnie lub wyższe I albo II stopnia w rozumieniu ustawy prawo o szkolnictwie wyższym, 6) w przypadku wykształcenia średniego - co najmniej dwuletni staż pracy (preferowany na stanowiskach związanych z oferowanym stanowiskiem pracy),7) znajomość przepisów prawnych związanych z zakresem merytorycznym stanowiska pracy, a w szczególności: znajomość ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych oraz znajomość przepisów ogólnych dotyczących działalności samorządu gminnego,8) znajomość przepisów finansowo księgowych z zakresu pomocy społecznej i funduszu alimentacyjnego,9) biegła umiejętność obsługi komputera (Microsoft Office w tym Word i Excel, poczta elektroniczna) oraz urządzeń biurowych.Wymagania dodatkowe:1) pożądane cechy osobowości: sumienność, odpowiedzialność, systematyczność, dobra organizacja pracy, wysoki poziom kultury osobistej, łatwość nawiązywania kontaktów, umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność, 2) znajomość innych regulacji prawnych niezbędnych do pracy w administracji samorządowej, m.in.: ustawy o samorządzie gminnym, kpa, przepisów dotyczących ochrony danych osobowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, instrukcji kancelaryjnej,3) znajomość ustawy o pomocy społecznej oraz innych przepisów związanych z realizacją zadań przez Ośrodek Pomocy Społecznej,4) preferowane kierunki wykształcenia związane z oferowanym stanowiskiem pracy,5) umiejętność analitycznego myślenia i właściwego interpretowania przepisów prawa,6) umiejętność sporządzania sprawozdań finansowo księgowych,7) mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,8) znajomość obsługi programów i systemów informatycznych, takich jak: RESPONS autorstwa firmy: ZETO SOFTWARE oraz programu do wykonywania przelewów elektronicznych będzie dodatkowym atutem.
Miejsce pracy: Żwirki i Wigury 3, 18-420 Jedwabne, powiat: łomżyński, woj: podlaskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:1) list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem,2) życiorys zawodowy (CV) zawierający informacje, o których mowa w art. 22(1) § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. kodeks pracy, tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia opatrzony własnoręcznym podpisem,3) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje zawodowe poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem,4) kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem (kopie świadectw pracy lub zaświadczenie z obecnego zakładu pracy z podaniem okresu, formy zatrudnienia i zakresu obowiązków),5) inne dodatkowe kopie dokumentów o posiadanych kwalifikacyjnych i umiejętnościach (np. świadectw, certyfikatów, uprawnień, zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach),6) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych, o niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe oraz oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w związku z naborem złożone na druku Oświadczenie i klauzula informacyjna kandydata znajdującym się w odrębnym pliku pod niniejszym ogłoszeniem.Jeśli w liście motywacyjnym lub CV lub w innych załączonych dokumentach zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art.9 ust. 1 RODO niezbędna jest dodatkowa Państwa zgoda na ich przetwarzanie, wyrażona w formie dopisku bezpośrednio w liście motywacyjnym lub CV w brzmieniu: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym/CV oraz załączonych dokumentach. (czytelny podpis kandydata).W przypadku niedostarczenia kompletu wyżej wymienionych dokumentów kandydat nie spełni wymogów formalnych zawartych w ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko urzędnicze i nie zostanie dopuszczony do dalszego postępowania kwalifikacyjnego.Wymagane dokumenty należy składać osobiście lub przesłać pocztą w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze: księgowa/y -w terminie do: 19.12.2025 r. włącznie, do godz. 15:30.W przypadku przesłania pocztą decyduje data stempla pocztowego. pod adresem: Urząd Miejski w Jedwabnem, ul. Żwirki i Wigury 318-420 Jedwabne, Sekretariat urzędu pok. nr 13, tel. /86/ 2 172 040Informacje dodatkowe: Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu lub bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą rozpatrywane. W okresie do 2 tygodni od upływu terminu składania ofert osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowane.Kopie dokumentów przedłożonych w ofercie winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem.Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Jedwabnem zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty aplikacyjne 4 kolejnych najlepszych kandydatów będą przechowywane w kadrach Urzędu Miejskiego w Jedwabnem, przez okres 3 miesięcy licząc od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru i po upływie tego terminu, w przypadku ich nieodebrania, zostaną komisyjnie zniszczone. Dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów, w przypadku ich nieodebrania, po upływie miesiąca od daty upowszechnienia informacji o wyniku naboru, zostaną komisyjnie zniszczone. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Jedwabnem, ul. Żwirki i Wigury 3, 18-420 Jedwabne.Dodatkowych informacji udziela p. Marta Laszczkowska- inspektor ds. kadrowo-księgowych, tel. (86) 2172 056.* KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA DO ZATRUDNIENIA: Urząd Miejski w Jedwabnem spełniając obowiązek informacyjny towarzyszący zbieraniu danych osobowych - art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych dalej: RODO) informuje, że: 1. Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Urząd Miejski w Jedwabnem, 18-420 Jedwabne, ul. Żwirki i Wigury 3, jako pracodawca, za którego czynności z zakresu prawa pracy dokonuje Burmistrz Jedwabnego, e-mail: burmistrz@jedwabne.pl.2. Inspektorem Ochrony Danych w Urzędzie Miejskim w Jedwabnem jest pan Zbigniew Gryglik, e-mail: zg@4lomza.pl., z którym można się kontaktować we wszelkich sprawach związanych z przetwarzaniem Państwa danych osobowych. 3. Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w art. 221 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (imię (imiona) i nazwisko; data urodzenia; dane kontaktowe podane przez kandydata; wykształcenie; kwalifikacje zawodowe; przebieg dotychczasowego zatrudnienia) przetwarzane będą wyłącznie w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego. 4. Przetwarzanie Państwa danych osobowych w toku obecnego naboru odbywa się w oparciu o przepisy Kodeksu pracy oraz ustawy o pracownikach samorządowych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) w zakresie wskazanym w tych przepisach oraz dobrowolnie wyrażoną zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO w przypadku podania danych należących do szczególnych kategorii danych) w przypadku pozostałych danych. 5. Państwa dane osobowe mogą być udostępnione wyłącznie podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na podstawie szczególnych przepisów prawa. Dane wyłonionego w drodze naboru do zatrudnienia kandydata w zakresie imienia i nazwiska oraz miejsca zamieszkania będą zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Jedwabnem oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Jedwabnem, ul. Żwirki i Wigury 3, co najmniej przez okres 3 miesięcy. 6. Dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy ani organizacji międzynarodowej ani do państwa trzeciego. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane. 7. Dokumenty aplikacyjne kandydata wybranego w naborze do zatrudnienia w Urzędzie Miejskim w Jedwabnem zostaną dołączone do jego akt osobowych, a po ustaniu zatrudnienia będą archiwizowane przez okres określony w odnośnych przepisach prawa. Dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów będą wydane bezpośrednio zainteresowanym, a w przypadku ich nieodebrania, zostaną komisyjnie zniszczone w sposób mechaniczny po upływie miesiąca od dnia opublikowania informacji o wyniku naboru w BIP, z wyłączeniem 4 kolejnych najlepszych kandydatów, gdyż te dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone w sposób mechaniczny po upływie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata, który wygrał nabór. Dane osobowe kandydatów w zakresie imienia i nazwiska oraz miejsca zamieszkania będą wpisane do Protokołu z naboru i przechowywane w dokumentacji związanej z naborem przez okres nie krótszy niż 5 lat. Dokumenty aplikacyjne kandydatów złożone: bez zastrzeżonej formy papierowej, przed terminem umieszczenia ogłoszenia o naborze w BIP, po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze, bez podania nazwy stanowiska zamieszczonego w ogłoszeniu o naborze zostaną zniszczone w sposób mechaniczny najpóźniej po upływie miesiąca od dnia wpływu dokumentów do Urzędu. 8. Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22(1) Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie innych danych jest dobrowolne, a z punktu widzenia naboru całkowicie zbędne. Podanie danych szczególnych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, powoduje konieczność dodatkowej Państwa zgody na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. 9. Mają Państwo prawo żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania (poprawiania), usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz prawo do złożenia oświadczenia o cofnięciu każdej wyrażonej zgody w każdym czasie. Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. 10. Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2,00- 193 Warszawa, e-mail: IOD@uodo.gov.pl), gdy uznają Państwo, że przetwarzanie Państwa danych narusza przepisy RODO. Dodatkowych informacji udziela p. Marta Laszczkowska inspektor ds. kadrowo-księgowych, tel. (86)2172056* Szczegółowa informacja nt. ogłoszenia o naborze (z wymaganymi załącznikami) znajduje się na stronie: http://jedwabne.powiatlomzynski.pl/index.php?k=86
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres www: https://www.jedwabne.pl/
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty


Data aktualizacji: 2025-12-08
Rodzaj umowy: Na czas określony
Rodzaj pracy: Pełny etat
Minimalne doświadczenie: Bez doświadczenia
Wykształcenie: Bez wykształcenia
Ilość wakatów: 1
Miejsce: Jedwabne, podlaskie,
Nazwa firmy: Centralna Baza Ofert Pracy
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWA/Y
Więcej na stronie www:
KSIĘGOWA/Y Jedwabne - Obraz nr 1

Kontakt z ogłoszeniodawcą

Nr ogłoszenia: 77844

Informujemy, że oferta pracy pochodzi z serwisu InfoPraca.pl

APLIKUJ NA STANOWISKO »

Dodano dnia:

Ilość wyświetleń:

Inne ogłoszenia tego użytkownika:

  • SPAWACZ MAG 135 / 138

    Centralna Baza Ofert Pracy SPAWACZ MAG 135 / 138 Fasty

    Numer oferty: StPr/25/2664 Obowiązki: Spawanie konstrukcji stalowych Praca w godzinach 6-14 Wynagrodzenie 27-28 zł netto na godzinę Wymagania: Wymagania...

    SPAWACZ MAG 135 / 138 Dodano: 09.12.2025
  • BETONIARZ-ZBROJARZ

    Centralna Baza Ofert Pracy BETONIARZ-ZBROJARZ Suwałki

    Numer oferty: StPr/25/0662 Obowiązki: przygotowywanie siatek zbrojenia, zalewanie gotowych elementów betonowych Wymagania: Wymagania konieczne: Języki: polski, w...

    BETONIARZ-ZBROJARZ Dodano: 09.12.2025
  • POMOC NAUCZYCIELA

    Centralna Baza Ofert Pracy POMOC NAUCZYCIELA Bielsk Podlaski

    Numer oferty: StPr/25/0484 Obowiązki: Wspieranie nauczyciela w codziennej pracy z dziećmi, pomoc w organizacji zajęć i opiece nad przedszkolakami, zapewnienie...

    POMOC NAUCZYCIELA Dodano: 09.12.2025
  • SPAWACZ

    Centralna Baza Ofert Pracy SPAWACZ Suwałki

    Numer oferty: StPr/25/0663 Obowiązki: spawanie Wymagania: Wymagania konieczne: Umiejętności i uprawnienia: spawanie elektrodą...

    SPAWACZ Dodano: 09.12.2025
  • ELEKTRYK

    Centralna Baza Ofert Pracy ELEKTRYK Białystok

    Numer oferty: StPr/25/2662 Obowiązki: -prace z urządzeniami elektrycznymi -diagnostyka i naprawa instalacji Wymagania: Wymagania...

    ELEKTRYK Dodano: 09.12.2025
  • OPERATOR ZGRZEWARKI

    Centralna Baza Ofert Pracy OPERATOR ZGRZEWARKI Zaścianki

    Numer oferty: StPr/25/2667 Obowiązki: Ustawianie parametrów technicznych maszyny - regulację parametrów zgrzewania -monitorowanie procesu zgrzewania, pomoc w...

    OPERATOR ZGRZEWARKI Dodano: 09.12.2025
  • KUCHARZ

    Centralna Baza Ofert Pracy KUCHARZ Ploski

    Numer oferty: StPr/25/0481 Obowiązki: Wykonywanie i podawanie potraw zgodnie z obowiązującymi normami i gramaturą. Wymagania: Wymagania...

    KUCHARZ Dodano: 07.12.2025
  • NAUCZYCIEL MATEMATYKI

    Centralna Baza Ofert Pracy NAUCZYCIEL MATEMATYKI Nowe Aleksandrowo

    Numer oferty: StPr/25/2657 Obowiązki: prowadzenie lekcji w klasach VI,VII,VIII Wymagania: Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat...

    NAUCZYCIEL MATEMATYKI Dodano: 06.12.2025

Nowe ogłoszenia na e-mail

Powiadomienia o nowych ofertach na skrzynę pocztową.
Zgadzam się

Szanowni Państwo

W związku z rozporządzeniem RODO informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych osobowych oraz zasadach na jakich będzie się to odbywało i celach ich przetwarzania.
Prosimy o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych przez nas i przez naszych "Zaufanych Partnerów" poprzez kliknięcie w guzik "zgadzam się".

Kto będzie administratorem Twoich danych? Administratorem danych będzie Larete Dariusz Husak, ul. Obrońców Poczty Gdańskiej 6/8, 35-232 Rzeszów jak również nasi "Zaufani Parnerzy" czyli podmioty, z którymi stale współpracujemy w celu świadczenia usług, wyświetlania reklam i zbierania danych statystycznych.

Jakie dane osobowe przetwarzamy i jaki jest cel przetwarzania? Przetwarzamy dane, które podajesz lub pozostawiasz w ramach korzystania serwisu:
- Dane niezbędne do świadcznia usługi polegającej na dodaniu ogłoszenia, kontaktu z ogłoszeniodawcą,
- Dane niezbędne do obsługi płatności i wystawieniu faktur,
- Dane zapisywane w plikach cookies, pozwalające na personalizację reklam oraz analizowania ruchu na stronach i śledzenie użytkownika.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych? Masz prawo do żądania dostępu do zgromadzonych danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania i prawo do zapomnienia. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Pliki cookies Pliki cookies możesz otrzymać od nas jak i od naszych Zaufanych Partnerów. Możesz je wyłączyć w ustawieniach przeglądarki. Dalsze korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza wyrażenie zgody na korzystanie z plików cookies otrzymanych od nas jak i naszych partnerów.

Wycofanie zgody Swoją zgodę możesz zawsze wycofać na stronach "Polityki prywatności", tam także znajdziesz listę "Partnerów zaufanych".

Wyrażenie Zgody Wyrażnie zgody na wskazane poniżej działania odbywa się poprzez kliknięcie w przycisk "Zgadzam się" lub "Zagadzam się ✓" i zamknięcie okna.

>> Ustawienia zaawansowane <<

W poniższych ustawieniach mogą Państwo wybrać czy wyrażacie zgodę na instlowanie ciasteczek dostarczanych przez naszych partnerów i kod śledzenia.
Prosimy o wyrażenie zgody na świadczone przez nas i przez naszych partnerów.

Netsprint S.A. Zgadzam się na przechowywanie w moim urządzeniu plików cookies, jak też na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym profilowania, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności zapisywanych w tych plikach cookies przez Wydawcę i "Zaufanych partnerów". Wyrażam zgodę na udostępnianie moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności zapisywanych w tych plikach cookies, przez Wydawcę i Zaufanych partnerów innym administratorom zainteresowanym marketingiem swoich produktów lub usług (reklamodawcom).

Adsense Korzystamy z Google Adsense. Jest to usługa, która wyświetla reklamy na naszych stronach. Reklamy mogą być emitowane jako spersonalizowane (dostosowane do Twoich zainteresowanań) jak i niespersonalizowane. Na te pierwsze musisz wyrazić zgodę, jeżeli się nie zgadzasz adsense wyświetli Ci reklamy losowe.

Zapisz ustawienia
Zgadzam się