referent
Archiwum Państwowe w Białymstoku
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
referent do spraw administracyjno-gospodarczych oraz zamówień publicznych w Dziale administracyjno-gospodarczym.
15-257 Białystok ul. Adama Mickiewicza 101
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
realizuje zadania związane z prowadzeniem postępowań o udzielenie zamówień publicznych
realizuje zadania związane z prowadzeniem archiwum zakładowego
realizuje zadania związane z użytkowaniem auta służbowego przez pracowników
zastępuje pracownika obsługującego sekretariat
obsługuje stronę BIP Archiwum
Warunki pracy
praca administracyjno biurowa z wykorzystaniem sprzętu biurowego
praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy
prowadzenie auta służbowego osobowego
praca na wys. do 2 m
praca w odzieży ochronnej ( maska, fartuch, rękawice )
budynek uwzględnia potrzeby osób niepełnosprawnych w zakresie przystosowania pomieszczeń higieniczno-sanitarnych i ciągów komunikacyjnych oraz wymagań dostępności dla osób na wózkach inwalidzkich ( obecność wind)
stanowisko pracy usytuowane jest na I piętrze budynku, w przypadku zastępstwa w sekretariacie - stanowisko znajduje sie na parterze budynku, archiwum zakładowe - usytuowane jest na parterze budynku.
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Oferty niekompletne, złożone elektronicznie lub wpływające po terminie ( decyduje data stempla pocztowego ) nie będą brane pod uwagę
zachęcamy do skorzystania z wzorów oświadczeń dla kandydata, zamieszczonych na stronie internetowej urzędu www.bialystok.ap.gov.pl w zakładce "Praca APB".
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
niezbędne
wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy
doświadczenia zawodowego
pozostałe wymagania niezbędne:
znajomość ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
znajomość rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 20 października 2015 r. w sprawie klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji, przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych i brakowania dokumentacji niearchiwalnej
prawo jazdy kat. B
umiejętność obsługi komputera w zakresie obsługi pakietów biurowych
umiejętność organizacji pracy
komunikatywność
w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
Posiadanie obywatelstwa polskiego
Korzystanie z pełni praw publicznych
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego
znajomość funkcjonowania systemu EZD - Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją
ukończony kurs kancelaryjno-archiwalny
znajomość języków obcych: angielski lub rosyjski - poziom B1
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
CV i list motywacyjny
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
Kopia prawa jazdy kat. B
Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu uczestnictwa w procesie naboru
Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł , nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/ł współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek /kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Kopie dokumentów potwierdzających ukończenie kursu kancelaryjno-archiwalnego
Dokumenty należy złożyć do: 2025-09-26
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Archiwum Państwowe w Białymstoku ul. Adama Mickiewicza 101 15-257 Białystok z dopiskiem: "oferta pracy-Referent"
Data aktualizacji: 2025-09-18
Rodzaj umowy: Na czas nieokreślony
Rodzaj pracy: Pełny etat
Minimalne doświadczenie: 1 rok
Wykształcenie: Wyższe licencjackie
Ilość wakatów: 1
Miejsce: | Białystok, podlaskie, |
---|---|
Nazwa firmy: | BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna |
Nazwa stanowiska: | referent |
Więcej na stronie www: |
Kontakt z ogłoszeniodawcą
Nr ogłoszenia: 75222
Informujemy, że oferta pracy pochodzi z serwisu InfoPraca.pl
APLIKUJ NA STANOWISKO »Dodano dnia:
Ilość wyświetleń: