REFERENT/PODINSPEKTOR W REFERACIE FUNDUSZY NIEINWESTYCYJNYCH WYDZIAŁU EDUKACJI

REFERENT/PODINSPEKTOR W REFERACIE FUNDUSZY NIEINWESTYCYJNYCH WYDZIAŁU EDUKACJI Łomża - Zdjęcie 1
REFERENT/PODINSPEKTOR W REFERACIE FUNDUSZY NIEINWESTYCYJNYCH WYDZIAŁU EDUKACJI
Cena: Brak

Numer oferty: StPr/25/0800
Obowiązki:
Prezydent Miasta Łomża na podstawie art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135) ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Łomży ul. Stary Rynek 14
* Główne zadania wykonywane na stanowisku:
1. Przygotowywanie wniosków aplikacyjnych w celu pozyskania funduszy zewnętrznych, składanie ich do instytucji pośredniczących, rozliczanie końcowe pozyskanych środków oraz sporządzanie niezbędnej sprawozdawczości
z realizowanych zadań współfinansowanych lub finansowanych ze środków zewnętrznych.
2. Współpraca z krajowymi, zagranicznymi i regionalnymi instytucjami zarządzającymi, pośredniczącymi oraz wdrażającymi programy w zakresie uzgodnień dotyczących dofinansowania, realizacji umów oraz z podmiotami zaangażowanymi w realizację projektów.
3. Realizacja czynności związanych z obsługą dotacji celowych skierowanych do szkół i placówek oświatowych przez resorty rządowe lub instytucje reprezentujące te resorty, a także inne zadania dotyczące oświaty, wychowania
i opieki, zgodnie z poleceniami przełożonego.
4. Przygotowywanie dokumentacji oraz czynny udział w czynnościach kontrolnych realizowanych projektów.
5. Przygotowywanie oraz realizowanie postępowań o zamówienia publiczne do kwoty 130 tys. zł związanych z realizowanymi projektami lub projektami będącymi w opracowaniu, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz wewnętrznymi regulacjami i upoważnieniami.
6. Udział w pracach komisji przetargowych, w tym: szacowanie wartości zamówienia, opracowywanie opisu przedmiotu zamówienia, ustalanie warunków udziału w postępowaniu oraz kryteriów wyboru oferty, badanie i ocena ofert, przygotowywanie odpowiedzi na pytania związane z postępowaniem, zgodnie z odrębnym powołaniem przez Prezydenta Miasta oraz w zgodzie z ustawą Prawo zamówień publicznych i wewnętrznymi regulacjami.
7. Współpraca z Wydziałem Skarbu i Budżetu w zakresie budżetowania pozyskanych środków zewnętrznych.
8. Przygotowywanie niezbędnych dokumentów związanych z rozliczaniem środków finansowych pozyskanych z funduszy zewnętrznych.
9. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Prezydenta Miasta lub bezpośredniego przełożonego.
* Praca w budynku Urzędu przy ul. Polnej 16.
Wymagania:
Wymagania konieczne:
Wykształcenie:
wyższe (w tym licencjat)
Pozostałe wymagania:
Kandydat przystępujący do naboru musi spełniać następujące wymagania:1) Niezbędne (obligatoryjne podlegające ocenie w ramach wstępnej kwalifikacji kandydatów): wykształcenie wyższe;na stanowisko podinspektora co najmniej 2-letnie doświadczenie w zakresie pozyskiwania środków zewnętrznych oraz realizacji projektów unijnych i krajowych lub co najmniej roczne doświadczenie w pracy administracyjno- biurowej; znajomość aktualnych procedur i wytycznych związanych z pozyskiwaniem zewnętrznych środków finansowych z Unii Europejskiej i źródeł krajowych, w szczególności na tzw. projekty miękkie, znajomość zasad i umiejętność przygotowywania wniosków o dofinansowanie, wdrażania projektów, zarządzania projektami, rozliczania i sprawozdawczości projektów; znajomość przepisów Kodeksu Cywilnego, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, Prawa zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych i przepisów wykonawczych do tych ustaw; bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office (w szczególności Excel, Word, PowerPoint); obywatelstwo polskie; niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych. 2) Dodatkowe (preferowane podlegające dodatkowej ocenie w ramach końcowego wyboru kandydatów): ukończone szkolenia lub studia podyplomowe z zakresu zarządzania funduszami unijnymi; predyspozycje osobowościowe: umiejętność pracy w zespole, zdolność podejmowania decyzji oraz odporność na stres, komunikatywność, dokładność i sumienność, samodzielność w działaniu oraz wysoka kultura osobista, umiejętność dobrej organizacji pracy na stanowisku, kreatywność w rozwiązywaniu problemów i realizacji zadań.[*zatrudnienie na stanowisku referenta lub podinspektora uzależnione będzie od posiadanych kwalifikacji, doświadczenia zawodowego i wiedzy merytorycznej kandydata]
Miejsce pracy: Polna 16, 18-400 Łomża, powiat: m. Łomża, woj: podlaskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Staż pracy: lata: 2
Wymagane dokumenty: Warunkiem wzięcia udziału w rekrutacji jest złożenie przez Kandydata następujących dokumentów:- list motywacyjny - opatrzony własnoręcznym podpisem,- Curriculum Vitae (CV) zawierające informacje, o których mowa w art. 22 (1) § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia- opatrzone własnoręcznym podpisem,- jeśli w liście motywacyjnym lub CV lub w innych załączonych dokumentach zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO niezbędna jest dodatkowa Państwa zgoda na ich przetwarzanie, wyrażona w formie dopisku bezpośrednio w liście motywacyjnym lub CV w brzmieniu: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym/CV oraz załączonych dokumentach." (czytelny podpis kandydata),- kserokopia dyplomu potwierdzającego wykształcenie wyższe, - w przypadku ubiegania się o stanowisko podinspektora: kserokopia świadectw pracy z poprzednich miejsc pracy i/lub w przypadku pozostawania w zatrudnieniu zaświadczenie z obecnego zakładu pracy o okresie zatrudnienia (zatrudnienie tylko w ramach stosunku pracy) - potwierdzających wymagany staż pracy oraz (lub) kserokopia posiadanych dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie w realizacji zadań związanych z pozyskiwaniem środków zewnętrznych i ich realizacją,- kserokopie posiadanych zaświadczeń z odbytych szkoleń,- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, o niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego, o niekaralności za umyślne przestępstwo skarbowe oraz oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w związku z naborem - złożone na druku "Oświadczenie i klauzula informacyjna _st. urzędnicze" znajdującym się w odrębnym pliku pod niniejszym ogłoszeniem.* W przypadku niedostarczenia kompletu wyżej wymienionych dokumentów kandydat nie spełni wymogów formalnych zawartych w ogłoszeniu i nie zostanie dopuszczony do dalszego postępowania kwalifikacyjnego.* Termin i miejsce składania dokumentów: Osoby zainteresowane prosimy o składanie ofert osobiście lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Miejski w Łomży, Wydział Organizacji i Kadr, p. 124, 18-400 Łomża, ul. Stary Rynek 14. Oferty muszą znajdować się w zamkniętych kopertach opatrzonych dopiskiem: Oferta Pracy: Referent/Podinspektor WED-RFN.* Termin składania ofert: do dnia 28.10.2025 r. do godz. 15:30- decyduje data wpływu oferty do Urzędu. W przypadku ofert przesyłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze. Oferty przesłane pocztą elektroniczną nie będą rozpatrywane. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie określonego terminu nie będą rozpatrywane.*Informacje dodatkowe: - o terminie i miejscu kolejnego etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub drogą elektroniczną wyłącznie kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu. Kandydaci, którzy nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowani.- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Łomży (https://lomza.bip.net.pl/kategorie/454-wyniki-naboru-w-um-?lang=PL ) oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego ul. Stary Rynek 14.- Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Łomży zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty aplikacyjne 4 kolejnych najlepszych kandydatów będą przechowywane w kadrach Urzędu przez okres 3 miesięcy licząc od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru i po upływie tego terminu, w przypadku ich nieodebrania, zostaną komisyjnie zniszczone. Dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów, w przypadku ich nieodebrania, po upływie miesiąca od daty upowszechnienia informacji o wyniku naboru, zostaną komisyjnie zniszczone.- Zgodnie z art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów informujemy, że w Urzędzie Miejskim w Łomży obowiązuje Regulamin dokonywania zgłoszeń wewnętrznych naruszenia prawa oraz ochrony osób dokonujących zgłoszenia. Treść regulaminu dostępna jest na stronie BIP Urzędu Miejskiego w Łomży pod adresem: http://www.lomza.pl/bip/prawo.php?wiad=8576* Warunki pracy na danym stanowisku: Osoba wyłoniona w naborze, która nie była wcześniej zatrudniona w jednostkach o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych na czas nieokreślony albo na czas określony, dłuższy niż 6 miesięcy i nie odbyła służby przygotowawczej zakończonej zdaniem egzaminu z wynikiem pozytywnym, może zostać skierowana do odbycia służby przygotowawczej, a pozytywny wynik egzaminu kończącego służbę przygotowawczą jest warunkiem dalszego zatrudnienia.* Informacja dot. wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Łomży, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił powyżej 6%.* Klauzula informacyjna dla Kandydatów do zatrudnienia: Urząd Miejski w Łomży spełniając obowiązek informacyjny towarzyszący zbieraniu danych osobowych - art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych zwane: RODO) informuje, że: 1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Prezydent Miasta Łomża, 18-400 Łomża, ul. Stary Rynek 14, e-mail: prezydent@um.lomza.pl. 2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych z którym można się kontaktować: e-mail iod@um.lomza.pl lub 862****** we wszelkich sprawach związanych z przetwarzaniem Państwa danych osobowych. 3. Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w art. 22 (1) ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy przetwarzane będą wyłącznie w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego.4. Przetwarzanie Państwa danych osobowych w toku obecnego naboru odbywa się w oparciu o przepisy Kodeksu pracy oraz ustawy o pracownikach samorządowych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) w zakresie wskazanym w tych przepisach oraz dobrowolnie wyrażoną zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO w przypadku podania danych należących do szczególnych kategorii danych) w przypadku pozostałych danych. 5. Dane osobowe kandydatów mogą być udostępnione wyłącznie podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na podstawie szczególnych przepisów prawa. Dane osobowe wyłonionego w drodze naboru do zatrudnienia kandydata w zakresie imienia i nazwiska oraz miejsca zamieszkania będą zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Łomży (BIP_ wyniki naboru) oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego, ul. Stary Rynek 14.6. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy ani organizacji międzynarodowej ani do państwa trzeciego. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.7. Dokumenty aplikacyjne kandydata wybranego w naborze do zatrudnienia w Urzędzie Miejskim w Łomży zostaną dołączone do jego akt osobowych prowadzonych przez Wydział Organizacji i Kadr, a po ustaniu zatrudnienia będą archiwizowane przez okres określony w odnośnych przepisach prawa. *Dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów będą wydane bezpośrednio zainteresowanym, a w przypadku ich nieodebrania, zostaną komisyjnie zniszczone w sposób mechaniczny przez Wydział Organizacji i Kadr po upływie miesiąca od dnia opublikowania informacji o wyniku naboru w BIP, z wyłączeniem 4 kolejnych najlepszych kandydatów, gdyż te dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone w sposób mechaniczny przez Wydział Organizacji i Kadr po upływie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata, który wygrał nabór.*Dane osobowe kandydatów w zakresie imienia i nazwiska oraz miejsca zamieszkania w myśl Kodeksu cywilnego będą wpisane do Protokołu z naboru i przechowywane w dokumentacji związanej z naborem przez okres nie krótszy niż 5 lat.Dokumenty aplikacyjne kandydatów złożone: bez zastrzeżonej formy papierowej, przed terminem umieszczenia ogłoszenia o naborze w BIP, po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze, bez podania nazwy stanowiska zamieszczonego w ogłoszeniu o naborze zostaną zniszczone w sposób mechaniczny przez Wydział Organizacji i Kadr najpóźniej po upływie miesiąca od dnia wpływu dokumentów do Urzędu. 8. Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22 (1) Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie innych danych jest dobrowolne, a z punktu widzenia naboru całkowicie zbędne. Podanie danych szczególnych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, powoduje konieczność dodatkowej Państwa zgody na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.9. Mają Państwo prawo żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania (poprawiania), usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz prawo do złożenia oświadczenia o cofnięciu każdej wyrażonej zgody w każdym czasie. Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.10. Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie Państwa danych narusza przepisy RODO.*Informacji w sprawie naboru udziela p. Katarzyna Tyszka Główny specjalista ds. kadr, tel. 86 2156712*Pełna informacja o naborze na wolne stanowisko urzędnicze znajduje się na stronie BIP Urzędu Miejskiego w Łomży, link: https://lomza.bip.net.pl/aktualnosci/4-oferty-pracy?lang=PL
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres www: http://www.lomza.pl/
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty


Data aktualizacji: 2025-10-15
Rodzaj umowy: Na czas określony
Rodzaj pracy: Pełny etat
Minimalne doświadczenie: Bez doświadczenia
Wykształcenie: Bez wykształcenia
Ilość wakatów: 1
Miejsce: Łomża, podlaskie,
Nazwa firmy: Centralna Baza Ofert Pracy
Nazwa stanowiska: REFERENT/PODINSPEKTOR W REFERACIE FUNDUSZY NIEINWESTYCYJNYCH WYDZIAŁU EDUKACJI
Więcej na stronie www:
REFERENT/PODINSPEKTOR W REFERACIE FUNDUSZY NIEINWESTYCYJNYCH WYDZIAŁU EDUKACJI Łomża - Obraz nr 1

Kontakt z ogłoszeniodawcą

Nr ogłoszenia: 76127

Informujemy, że oferta pracy pochodzi z serwisu InfoPraca.pl

APLIKUJ NA STANOWISKO »

Dodano dnia:

Ilość wyświetleń:

Inne ogłoszenia tego użytkownika:

  • SPECJALISTA

    Centralna Baza Ofert Pracy SPECJALISTA Suwałki

    Numer oferty: StPr/25/0598 Obowiązki: Do zadań specjalisty w Dziale Bieżącego Utrzymania należeć będzie w szczególności: Koordynacja i kontrola robót...

    SPECJALISTA Dodano: 19.10.2025
  • POMOCNIK CUKIERNIKA

    Centralna Baza Ofert Pracy POMOCNIK CUKIERNIKA Konopki

    Numer oferty: StPr/25/0476 Obowiązki: Dbanie o stanowisko pracy, przygotowanie produktów Wymagania: Wymagania konieczne: Umiejętności i uprawnienia: Orzeczenie...

    POMOCNIK CUKIERNIKA Dodano: 19.10.2025
  • SPRZEDAWCA/KASJER

    Centralna Baza Ofert Pracy SPRZEDAWCA/KASJER Hajnówka

    Numer oferty: StPr/25/0589 Obowiązki: obsługa klienta detalicznego, wykładanie towaru, dbanie o stanowisko pracy, obsługa komputera, przyjmowanie towaru na stan...

    SPRZEDAWCA/KASJER Dodano: 19.10.2025
  • referent

    BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna referent Białystok

    Izba Administracji Skarbowej w Białymstoku Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: referent do spraw czynności analitycznych i sprawdzających w...

    referent Dodano: 18.10.2025
  • referent

    BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna referent Białystok

    Izba Administracji Skarbowej w Białymstoku Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: referent do spraw czynności analitycznych i sprawdzających w...

    referent Dodano: 18.10.2025
  • starszy inspektor

    BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna starszy inspektor Białystok

    Komenda Wojewódzka Policji w Białymstoku Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: starszy inspektor w Zespole ds...

    starszy inspektor Dodano: 18.10.2025
  • starszy inspektor

    BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna starszy inspektor Białystok

    Komenda Wojewódzka Policji w Białymstoku Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: starszy inspektor w Zespole ds...

    starszy inspektor Dodano: 18.10.2025
  • KELNER/BARMAN

    Centralna Baza Ofert Pracy KELNER/BARMAN Suwałki

    Numer oferty: StPr/25/0595 Obowiązki: Praca w Hotelu Szyszko***. Zapewnienie fachowej obsługi oraz nienaganny serwis, doradzanie klientom, informowanie o...

    KELNER/BARMAN Dodano: 18.10.2025
  • KELNER/BARMAN

    Centralna Baza Ofert Pracy KELNER/BARMAN Suwałki

    Numer oferty: StPr/25/0595 Obowiązki: Praca w Hotelu Szyszko***. Zapewnienie fachowej obsługi oraz nienaganny serwis, doradzanie klientom, informowanie o...

    KELNER/BARMAN Dodano: 18.10.2025
  • SPRZEDAWCA/KASJER

    Centralna Baza Ofert Pracy SPRZEDAWCA/KASJER Hajnówka

    Numer oferty: StPr/25/0589 Obowiązki: obsługa klienta detalicznego, wykładanie towaru, dbanie o stanowisko pracy, obsługa komputera, przyjmowanie towaru na stan...

    SPRZEDAWCA/KASJER Dodano: 18.10.2025

Nowe ogłoszenia na e-mail

Powiadomienia o nowych ofertach na skrzynę pocztową.
Zgadzam się

Szanowni Państwo

W związku z rozporządzeniem RODO informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych osobowych oraz zasadach na jakich będzie się to odbywało i celach ich przetwarzania.
Prosimy o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych przez nas i przez naszych "Zaufanych Partnerów" poprzez kliknięcie w guzik "zgadzam się".

Kto będzie administratorem Twoich danych? Administratorem danych będzie Larete Dariusz Husak, ul. Obrońców Poczty Gdańskiej 6/8, 35-232 Rzeszów jak również nasi "Zaufani Parnerzy" czyli podmioty, z którymi stale współpracujemy w celu świadczenia usług, wyświetlania reklam i zbierania danych statystycznych.

Jakie dane osobowe przetwarzamy i jaki jest cel przetwarzania? Przetwarzamy dane, które podajesz lub pozostawiasz w ramach korzystania serwisu:
- Dane niezbędne do świadcznia usługi polegającej na dodaniu ogłoszenia, kontaktu z ogłoszeniodawcą,
- Dane niezbędne do obsługi płatności i wystawieniu faktur,
- Dane zapisywane w plikach cookies, pozwalające na personalizację reklam oraz analizowania ruchu na stronach i śledzenie użytkownika.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych? Masz prawo do żądania dostępu do zgromadzonych danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania i prawo do zapomnienia. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Pliki cookies Pliki cookies możesz otrzymać od nas jak i od naszych Zaufanych Partnerów. Możesz je wyłączyć w ustawieniach przeglądarki. Dalsze korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza wyrażenie zgody na korzystanie z plików cookies otrzymanych od nas jak i naszych partnerów.

Wycofanie zgody Swoją zgodę możesz zawsze wycofać na stronach "Polityki prywatności", tam także znajdziesz listę "Partnerów zaufanych".

Wyrażenie Zgody Wyrażnie zgody na wskazane poniżej działania odbywa się poprzez kliknięcie w przycisk "Zgadzam się" lub "Zagadzam się ✓" i zamknięcie okna.

>> Ustawienia zaawansowane <<

W poniższych ustawieniach mogą Państwo wybrać czy wyrażacie zgodę na instlowanie ciasteczek dostarczanych przez naszych partnerów i kod śledzenia.
Prosimy o wyrażenie zgody na świadczone przez nas i przez naszych partnerów.

Netsprint S.A. Zgadzam się na przechowywanie w moim urządzeniu plików cookies, jak też na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym profilowania, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności zapisywanych w tych plikach cookies przez Wydawcę i "Zaufanych partnerów". Wyrażam zgodę na udostępnianie moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności zapisywanych w tych plikach cookies, przez Wydawcę i Zaufanych partnerów innym administratorom zainteresowanym marketingiem swoich produktów lub usług (reklamodawcom).

Adsense Korzystamy z Google Adsense. Jest to usługa, która wyświetla reklamy na naszych stronach. Reklamy mogą być emitowane jako spersonalizowane (dostosowane do Twoich zainteresowanań) jak i niespersonalizowane. Na te pierwsze musisz wyrazić zgodę, jeżeli się nie zgadzasz adsense wyświetli Ci reklamy losowe.

Zapisz ustawienia
Zgadzam się