samodzielny referent
Archiwum Państwowe w Suwałkach
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
samodzielny referent do spraw zasobów ludzkich -
16-400 Suwałki ul. T. Kościuszki 69
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
Prowadzi sprawy pracownicze związane z nawiązaniem, trwaniem, zmianą i ustaniem stosunków pracy oraz inne wynikające ze stosunku pracy, w tym ustala składniki wynagrodzenia i inne świadczenia płacowe, realizuje zadania pracodawcy w zakresie medycyny pracy i BHP, ewidencjonuje czas pracy i absencję, prowadzi akta osobowe, prowadzi sprawy emerytalno-rentowe w zakresie współdziałania w przygotowywaniu dokumentacji oraz związane z udzielaniem przez pracodawcę zgody na dodatkowe zatrudnienie w celu zapewnienia optymalnego funkcjonowania Archiwum.
Koordynuje oraz monitoruje proces sporządzania ocen w służbie cywilnej w celu gromadzenie informacji o pracowniku.
Przyjmuje klientów wewnętrznych i zewnętrznych oraz udziela informacji, wyjaśnień w sprawach związanych ze stosunkiem pracy w celu zapewnienia dostępu do informacji.
Planuje i realizuje działania związane z promocją Archiwum jako pożądanego pracodawcy, wewnątrz, jak i na zewnątrz instytucji (wśród osób zatrudnionych, jak i kandydatek/kandydatów do pracy), w szczególności nawiązuje i utrzymuje kontakty z podmiotami zewnętrznymi (m.in. uczelnie wyższe, organizacje studenckie, organizacje promocji zatrudnienia, organizacje działające na rzecz osób z niepełnosprawnościami, urzędy pracy) w celu zwiększenia zaangażowania pracowników oraz pozyskiwania nowych pracowników, praktykantów, stażystów, wolontariuszy, zleceniobiorców.
Obsługuje organizacyjnie prace zespołu wewnętrznego wartościującego stanowiska pracy w służbie cywilnej w celu optymalizacji przebiegu procesu.
Sporządza plany i sprawozdania z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi w celu udokumentowania realizacji zadań.
Realizuje sprawy ze stosunków pracy byłych pracowników Archiwum w celu ich obsługi.
Warunki pracy
praca administracyjno-biurowa,
obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie,
wymagająca wysiłku fizycznego lub innych rodzajów obciążeń dla organizmu pracownika (np. długotrwała pozycja siedząca),
stanowisko pracy zlokalizowane jest na I piętrze budynku,
winda dostępna w budynku.
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
niezbędne
wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy
co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
w zarządzaniu zasobami ludzkimi
pozostałe wymagania niezbędne:
Wiedza z zakresu: ustawy o służbie cywilnej wraz z aktami wykonawczymi,
Wiedza z zakresu: ustawy kodeks pracy z aktami wykonawczymi,
Wiedza z zakresu: uregulowań prawnych dotyczących ochrony danych osobowych i dostępu do informacji publicznej
Kompetencji miękkie: komunikacja, współpraca, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
Posiadanie obywatelstwa polskiego
Korzystanie z pełni praw publicznych
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
CV i list motywacyjny
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Dokumenty należy złożyć do: 2025-12-05
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Archiwum Państwowe w Suwałkach
ul. Kościuszki 69
16-400 Suwałki
SEKRETARIAT
Data aktualizacji: 2025-11-25
Rodzaj umowy: Na czas nieokreślony
Rodzaj pracy: Pełny etat
Minimalne doświadczenie: 1 rok
Wykształcenie: Wyższe licencjackie
Ilość wakatów: 1
| Miejsce: | Suwałki, podlaskie, |
|---|---|
| Nazwa firmy: | BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna |
| Nazwa stanowiska: | samodzielny referent |
| Więcej na stronie www: |
Kontakt z ogłoszeniodawcą
Nr ogłoszenia: 77426
Informujemy, że oferta pracy pochodzi z serwisu InfoPraca.pl
APLIKUJ NA STANOWISKO »Dodano dnia:
Ilość wyświetleń: