specjalista
Komenda Powiatowa Policji w Hajnówce
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
specjalista do spraw łączności i informatyki Zespół ds. Łączności i Informatyki
17-200 Hajnówka ul. Armii Krajowej 1
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
Administrowanie wszystkimi komputerami będącymi na wyposażeniu jednostki, a w szczególności instalowanie i konfigurowanie sprzętów i oprogramowania
Pełnie funkcji inspektora bezpieczeństwa teleinformatycznego, odpowiedzialnego za bieżącą kontrolę zgodności funkcjonowania sieci lub systemu teleinformatycznego ze szczególnymi wymaganiami bezpieczeństwa oraz za kontrolę przestrzegania procedur bezpiecznej eksploatacji
Prowadzenie ewidencji użytkowników i ich poziomu uprawnień systemowych oraz dokonywanie kontroli stanowisk komputerowych pod kątem znajdującego się w nich oprogramowania (legalności) oraz poziomu zabezpieczeń
Dokonywanie bieżącej konserwacji i drobnych napraw sprzętu teleinformatycznego znajdującego się na wyposażeniu KPP w Hajnówce
Sprawowanie nadzoru nad lokalnym administratorem systemów niejawnych: SNP, ODN, SUŁTelP, PSTDN
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Praca o charakterze biurowym, jednozmianowa
Praca w terenie na podległych posterunkach Policji
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Stanowisko usytuowane jest na parterze budynku
Narzędzia i materiały pracy: biurko, telefon, komputer, drukarka, faks, szafy biurowe
Praca przy oświetleniu dziennym i sztucznym
Pomieszczenie ogrzewane
Bariery architektoniczne: wejście główne do budynku jest dostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim, brak progów utrudniających wjazd, na parterze budynku znajduje się toaleta przystosowana dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim, zapewniona jest odpowiednia szerokość drzwi oraz ciągów komunikacyjnych, brak możliwości poruszania się wózkiem inwalidzkim na wyższych kondygnacjach – brak wind.
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
niezbędne
wykształcenie: wyższe informatyczne
doświadczenie zawodowe/staż pracy
co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w pracy z zakresu łączności i informatyki
pozostałe wymagania niezbędne:
Znajomość budowy i obsługi sprzętu komputerowego oraz zarządzania oprogramowaniem IT
Umiejętność diagnozowania uszkodzonych urządzeń informatycznych
Praktyczna znajomość i doświadczenie w obsłudze większych systemów operacyjnych (Windows, MS Office, Linux) i zagadnień sieciowych
Umiejętność organizowania stanowiska i czasu pracy
Umiejętność działania w sytuacjach stresowych
W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
Łatwość komunikacji
Posiadanie obywatelstwa polskiego
Korzystanie z pełni praw publicznych
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
Poświadczenie bezpieczeństwa
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
CV i list motywacyjny
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych objętych klauzulą „poufne” zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych (t. j.: Dz. U. z 2024 r., poz. 632 z ze zm.)
Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. nie pracowałam/em, nie pełniłam/em służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie byłam/em współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Dokumenty należy złożyć do: 2025-06-23
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Hajnówce
ul. Armii Krajowej 1
17-200 Hajnówka
Data aktualizacji: 2025-06-12
Rodzaj umowy: Na czas nieokreślony
Rodzaj pracy: Pełny etat
Minimalne doświadczenie: 1 rok
Wykształcenie: Wyższe licencjackie
Ilość wakatów: 1
Miejsce: | Hajnówka, podlaskie, |
---|---|
Nazwa firmy: | BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna |
Nazwa stanowiska: | specjalista |
Więcej na stronie www: |
Kontakt z ogłoszeniodawcą
Nr ogłoszenia: 72286
Informujemy, że oferta pracy pochodzi z serwisu InfoPraca.pl
APLIKUJ NA STANOWISKO »Dodano dnia:
Ilość wyświetleń: