specjalista
Podlaski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Białymstoku
Komendant Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
specjalista do spraw rozliczeń finansowych Pionu Głównego Księgowego
15-370 Białystok ul. gen. Józefa Bema 100
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
dokonuje kalkulacji oraz rozliczeń kosztów podróży służbowych krajowych i zagranicznych w celu wyliczenia wysokości zaliczki na pokrycie kosztów podróży służbowej lub poniesionych wydatków związanych z podróżą służbową oraz sporządza listy wypłat należności
rozlicza dodatkowe należności przysługujących funkcjonariuszom w celu wyliczenia ich wysokości i sporządzania wykazu osób, którym przysługują i przekazuje do Sekcji Płac i Rozliczeń,
prowadzi ewidencję wydatków dokonywanych w ramach otrzymanych środków z Komendy Głównej SG z tytułu umów grantowych i kosztów pośrednich w celu sprawdzenia poprawności dokonywania wydatków oraz właściwego rozliczenia otrzymanych środków,
wprowadza plan finansowy do programu E-Wydatki w celu umożliwienia innym komórkom organizacynym jednostki prowadzenie dodatkowej ewidencji oraz kontroluje wydatki,
prowadzi czynności sprawdzające w kasie Oddziału oraz spraw związanych z kontrolą kasową w Pionie Głównego Księgowego, celem zapewnienia zgodności z obowiązującymi przepisami.
Warunki pracy
- praca administracyjno-biurowa w siedzibie Komendy Oddziału w systemie jednozmianowym (8 godzin);
- praca na parterze budynku w pomieszczenaich biurowych przy oświetleniu naturalnym i sztucznym;
- praca przy monitorze do 3 m;
- narzędzia i materiały: komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka, skaner i telefon;
- budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych dla osób niepełnosprawnych;
- brak pomieszczeń higieniczno-sanitarnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych;
- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wynagrodzenie na powyższym stanowisku wynosi 5100,42 zł brutto + dodatek za wieloletnią pracę.
Dokumenty należy składać osobiście w siedzibie urzędu lub listownie.
Oferty złożone w urzędzie po terminie nie będą rozpatrywane.
Rozpatrzeniu nie będą podlegać oferty niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu, a także oferty, które nie zawierają kompletu wymaganych oraz uwiarygodnionych (OPATRZONYCH DATĄ I WŁASNORĘCZNYM PODPISEM KANDYDATA / KANDYDATKI) dokumentów lub oświadczeń.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
niezbędne
wykształcenie: wyższe ekonomiczne
doświadczenie zawodowe/staż pracy
co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w obszarze finansów
pozostałe wymagania niezbędne:
znajomość przepisów z zakresu rozliczania delegacji służbowych krajowych i zagranicznych;
znajomość funkcjonowania kont księgowych w zakresie wydatków związanych z podróżami służbowymi oraz udzielonymi zaliczkami.
W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
Posiadanie obywatelstwa polskiego
Korzystanie z pełni praw publicznych
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
list motywacyjny lub podanie (opatrzony datą i własnoręcznym podpisem kandydata);
życiorys lub CV
dot. tylko kandydatki / kandydata urodzonych przed 01.08.1972 r.: Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka / kandydat nie pracowała / ł, nie pełniła / ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była / był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów.
Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Kopie dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, o ile taki posiadasz
Kopia poświadczenia bezpieczeństwa, o ile taki posiadasz
Kopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach i umiejętnościach, o ile takie posiadasz
Dokumenty należy złożyć do: 2025-12-04
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Podlaskiego Oddziału Straży Granicznej
ul. gen. Józefa Bema 100
15 - 370 Białystok
z dopiskiem: "oferta pracy - specjalista ds. rozliczeń finansowych PGK, nr ogłoszenia 158357"
Data aktualizacji: 2025-11-24
Rodzaj umowy: Na czas nieokreślony
Rodzaj pracy: Pełny etat
Minimalne doświadczenie: 1 rok
Wykształcenie: Wyższe licencjackie
Ilość wakatów: 1
| Miejsce: | Białystok, podlaskie, |
|---|---|
| Nazwa firmy: | BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna |
| Nazwa stanowiska: | specjalista |
| Więcej na stronie www: |
Kontakt z ogłoszeniodawcą
Nr ogłoszenia: 77380
Informujemy, że oferta pracy pochodzi z serwisu InfoPraca.pl
APLIKUJ NA STANOWISKO »Dodano dnia:
Ilość wyświetleń: